Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « "De Grijzen"... »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
"De Grijzen"... (Read 248 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Offline


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
"De Grijzen"...
Apr 26th, 2022 at 2:01am
 
"De Grijzen".
..


H
allo Dierbaren,

... in een ander forum schreef ik iets over de grijstinten, wat voor jullie misschien ook interessant is.... Ik dacht laat ik het maar eens posten in:

Met vriendelijke groet,

brah



H
allo dierbaren,

... Ik heb nu niet de hele thread gelezen, maar wil toch graag een of twee gedachten van commentaar voorzien of van de hand doen.

Het valt mij op dat het onderwerp ontvoeringen bol staat van de vele angsten die te maken hebben met het feit dat wij allemaal niet weten waarom ontvoeringen überhaupt gebeuren. Het punt is niet dat deze fenomenen subtiel gebeuren, maar dat ze heel echt zijn - met onze 3-dimensionale lichamen en in de manier waarop wij wezens deze ontvoeringen waarnemen als ingrepen in onze persoonlijkheidsstructuur.

Ik wil de Grijzen een beetje demystificeren.

Grijzen zijn handelaren. Zij reizen door het universum, zoals vele andere rassen en soorten doen, en hun hoofddoel is hun winsten te vergroten. Soms plunderen ze hele stelsels.

De verhalen, waarvan sommige door henzelf naar buiten zijn gebracht, dat zij een uitgestorven soort zijn of een gekloonde soort, maken deel uit van het web van leugens dat is ontworpen om ons te misleiden over hun ware bedoelingen.

Toegegeven: De aarde is een genenpoel. Onze grootste schat is niet goud, diamanten of zilver, maar onze diverse genetica. Toch zitten de Grijzen achter onze rommelaars aan.

Ze hebben ook op andere momenten in de menselijke geschiedenis bestaan: De Feniciërs, handelaars in de Middellandse Zee, wier hoofdstad Kathargo uiteindelijk werd vernietigd, was een grijs rijk. Als je een planeet wilt bezetten of exploiteren, kun je dat het beste doen door je onder de mensen te mengen en net iets beter te zijn dan zij. De Feniciërs waren de meest getalenteerde handelaars en zeevaarders van die tijd. Zij voeren met de meest trotse schepen, hadden de meest intelligente havens (die de vorm hadden van een klauwplaat en revolverachtige uitgangen boden aan talrijke schepen in een ronde boog) en hadden de opperheerschappij over de Middellandse Zee.

Er is tegenwoordig een hybride programma. Ik heb zelf telepathisch contact (en visueel) gehad met een hybride kind dat mij duidelijk maakte hoe deze kinderen denken. Dit is een genetisch bepaalde vorm van geestmanipulatie, die bovenop de algemene manipulatie van de gewone aardbewoners komt.

Dat kind was wild in zijn gedachtenstroom, schommelde voortdurend en voelde zich vreselijk alleen. Ik had erg met dat kind te doen!

Het hybride programma en de ontvoeringen dienen slechts één doel: het verbergen van de werkelijke reden van hun aanwezigheid hier - het verkrijgen van de controle over de Aarde. De Illuminati, waarvan individuen niet echt altijd slecht zijn, moeten (t) bedrogen worden. Nogmaals.

Een woord aan de Illuminati: Er zijn mensen van deze planeet, die zich zorgvuldig inspannen, als ze dan ingewijd zijn, om de omstandigheden van deze wereld te dragen voor het feit dat het leven op de planeet doorgaat in ordelijke en goede banen. Die Amerikaanse politici en inlichtingenmensen die destijds MJ-12 hebben opgezet, gaven echt om de mensen van de Aarde. Maar uiteindelijk waren zij overgeleverd aan de belangen van de Grays en realiseerden zij zich na verloop van tijd dat zij werden opgegeten door bedriegers. Vandaag willen deze mensen heel graag een menselijke oplossing vinden voor de Casus Aarde. Om zich te bevrijden uit de greep van de Grijzen.

Er zijn in het universum (en ook daar zijn er talrijke van) vele mogelijkheden om in contact te komen met wezens van een slapende planeet. De soorten die met ons sympathiseren respecteren altijd onze eigen keuzes, wat ik ook heel natuurlijk vind. Toch: roofdieren bestaan, en ze bestaan overal. Er is over het algemeen geen verschil tussen een overvaller in Manhattan en een Gray die een poenerige planeet van zijn schatten wil beroven. Beiden zijn uitbuiters en gebruiken geweld. Het geweld van de - technologisch geavanceerde - Grijzen is echter veel subtieler dan alleen maar het richten van een pistool.

Zo zenden en zonden de Grijzen steeds weer de boodschap aan de mensen van deze planeet, die een beetje meer inzicht kregen in de zaken van het zijn - zoals b.v. wij hier - dat zij een uitstervend ras waren, dat moest handelen met een hybride programma. Dit idee is onderdeel van tactische oorlogsvoering en heeft met de waarheid weinig te maken. Het zijn gewoon uitbuiters die uit zijn op de bling van de Aarde. (Diamanten en goud, juwelen vinden ook gretig aftrek in de rest van het melkwegstelsel).

Het is tijd om de gruwelen te demystificeren. Alle berichten over de Dulce basis e.d. in New Mexico, bijvoorbeeld, zijn alleen maar bedoeld om mensen op een dwaalspoor te brengen. De basis is echt, maar verre van gekenmerkt door pure horror zoals sommige teksten op het Internet ons willen doen geloven. Het hybride programma is ook echt (en een schande voor de kinderen), maar het dient uiteindelijk om de zuiver monetaire belangen van de grijsaards te verhullen.

Deze mensen zijn ook niet anders dan wij. Ze drinken bier, ze lopen, ze gaan winkelen. Allemaal dezelfde dingen die wij doen. Wezens die hun behoeften willen vervullen.

Wat de Grijzen onderscheidt, is dat ze weinig spirituele interesse tonen. Omdat het universum - het spijt me dat ik het moet zeggen - er weinig belang bij lijkt te hebben dat al zijn wezens zich spiritueel ontwikkelen. Zeker, het doel van het universum is dat alle inwoners zich spiritueel ontwikkelen (wat niets anders betekent dan dat individuen leren communiceren met het massa-universum), maar toch tolereert het gelijkmoedig inwoners die anders kiezen. En de Grijzen hebben anders gekozen. Zij hebben ervoor gekozen om geen betekenis te zoeken in hun eigen spirituele ontwikkeling, maar om hun rijkdom te vergroten. Omdat het deel uitmaakt van hun politiek om het universum te willen beheersen door minachtende berekenende maten. Een weg, die niet zal lukken - maar zeg dat maar eens tegen een grijsaard, die een diamant in de klauw houdt en er een vakantie op xyz-planet voor kan en wil genieten...

Hoe dan ook, wees wantrouwig tegenover de grijsaards. Ze liegen, ze bedriegen, ze huichelen, ze pleiten, ze vechten, ze ontkennen. Ze zijn een ras dat geestelijke en mentale substantie mist - ondanks alle technologische verworvenheden. Mensen zijn anders: mensen leven mee, mensen geven om mensen, mensen willen helpen. We zijn allemaal groter dan elke grijze!

De ontvoeringen vinden plaats. Zo ook het hybride programma. Maar, zoals hierboven beschreven, onder andere omstandigheden dan de meesten die er ooit van gehoord hebben (als het al ooit gebeurd is). De laagste (ik schrijf het tussen aanhalingstekens) menselijke instincten om het goed te doen voor zichzelf worden net zo toegepast op de Grays. Nogmaals, het gaat allemaal om bling, kolen, as, geld.

Laat je, ik smeek het je, niet misleiden door horrorverhalen over de Grijzen. Zijn er implantaten? Ja. Maar de mogelijkheden van mind-manipulatie zijn al volledig voldoende om mensen te controleren. Wij/jullie allemaal, die praten over de technische en kunstmatige mogelijkheden van de Grijzen, zijn al onderdeel van de verblinding. Nogmaals: Grijzen zijn handelaars: Hebzuchtige wezentjes, die niets anders dan hun eigen voordeel voor ogen hebben! Al het andere dient de verhulling en is - ja uiteraard - ook succesvol...

Met vriendelijke groet,

brah
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.