Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Ramtha over God. »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Ramtha over God. (Read 83 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Ramtha over God.
Apr 26th, 2022 at 1:26am
 
Ramtha over God.


Mijn geliefde broeders, velen van jullie is door de eeuwen heen geleerd dat de essentie die God wordt genoemd van een sinistere, angstaanjagende, oordelende aard is. Maar God is, in feite, geen van deze dingen. De God die oordeelt, intimideert en straft heeft nooit bestaan, behalve in de harten en gedachten van de mensen. De mens zelf heeft een God geschapen die sommigen oordeelt en anderen verheerlijkt. Deze God is een God van de mens, een schepping van de mens en zijn wil.

De God die ik ken, die ik liefheb, die de kracht is die uit mij voortstroomt en het koninkrijk dat ik ben, is een God van allesomvattende en volkomen niet-oordelende liefde. Hij is niets anders, en toch ook al het andere. God houdt van je met een grotere liefde dan je ooit hebt gemeten, want Hij is het leven dat je bent, de grond waarop je loopt, de lucht die je inademt. Hij is de kleur van je huid, de glans van je ogen, de zachtheid van je aanraking. Hij is u in elk moment dat u bent, in elke gedachte die u denkt, in elke daad die u begaat, zelfs in de schaduw van uw ziel.

God is een volledig levende kracht die alles is. Hij is de wind over het water, het draaien van de bladeren, de eenvoud van een roos, diep in haar kleur en tint. God is geliefden in hun omhelzing, kinderen in hun gelach, en de glans van honingkleurig haar. Hij is de zon die opkomt in de morgen, een ster die schittert in de nacht, de maan op haar reis door de middernachtelijke hemel. God is het prachtige insect, de zachte vogel op zijn vlucht, de weerzinwekkende, lelijke worm. God is beweging en kleur, geluid en licht. God is passie. God is liefde. God is vreugde. God is droefheid. Dat wat is, alles wat is, is wat je God de Vader noemt, de Heelheid van al het LEVEN en de Beminde van alles wat Hij is.

God is geen individu dat boven op een troon zit en over al het leven oordeelt. God is de totaliteit van LEVEN - elk pulserend moment. Hij is de eeuwigheid en oneindigheid van alles wat is.
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.