Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Preambule van al mijn woorden. »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Preambule van al mijn woorden. (Read 78 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Preambule van al mijn woorden.
Apr 26th, 2022 at 1:11am
 
Preambule van al mijn woorden.


Hallo lieve mensen Smiley ...,


de volgende regels zet ik in de geest voor elk van mijn postings....

Met vriendelijke groet,

brah



Ik spreek de volgende woorden uit in het besef en vanuit het besef dat ze overeenkomen met mijn huidige poging om met mijn geest te proberen door te dringen tot de werkelijkheid van alle zijn.

Ik ben mij er op dit moment van bewust dat mijn zoeken een oprecht verlangen en uitdrukking is om datgene wat niet in woorden te omschrijven valt in woorden te willen bekleden en slechts mijn poging is, mijn "experiment met de waarheid" (M. Gandhi).

In het vaste geloof in de veranderlijkheid van alle zijn en mijn inspanningen, erken ik de voortdurende veranderlijkheid van mijn opvattingen.

Mijn hier uitgedrukte interpretaties van de werkelijkheid weerspiegelen EEN huidig facet van de uitdrukking van mijn wezen.

Noch zie ik in mijn gedachten die in het hiernavolgende tot uitdrukking worden gebracht een claim van enige geldigheid, noch beschouw ik mijn geuite opvattingen als blijvend.

Ik ben angstvallig van plan mijn gedachten te zien als een uitdrukking van mijn respectieve huidige station op de route van mijn leven, als een voorlopig tussenresultaat.


Toezegging:


Ik zweer mijn hieronder verwoorde standpunten uit te voeren vanuit een streven vol mededogen en in een poging in de hoogste uitdrukking van mijzelf te staan.

In mijn streven om ieder wezen met respect en mededogen te behandelen, streef ik er oprecht naar om mijn interpretatie van de werkelijkheid te presenteren zonder deze boven andere geuite opvattingen te plaatsen.

Het principe van het evenwicht van alle zijn erkennend, druk ik mijn woorden uit in de hoop te stimuleren waar de bevruchtende geest ontvangen wordt, zonder een resultaat te eisen.
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.