Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Cuvinte de la Medicine Man Lame Deer »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Cuvinte de la Medicine Man Lame Deer (Read 105 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Cuvinte de la Medicine Man Lame Deer
Apr 27th, 2022 at 12:39pm
 
Cuvinte de la Medicine Man Lame Deer


H
bună ziua Dragii mei Smiley ,

următoarele cuvinte le-am copiat de la syma de pe forumul Buddha Vibes aparținând chat-ului de pe http://www.spin.de. Multe mulțumiri pentru asta, dragă syma Smiley !



Următoarele cuvinte au fost rostite de Lame Deer, el a trăit între 1890 și 1974 și a fost un vraci din Dakotas, o sub-tribă a indienilor Sioux.

"EU SUNT UN OM MEDICINAL - un wicasa wakan. Omul-medic este un cuvânt inventat de albii. Mi-aș dori să existe un cuvânt mai bun pentru a exprima ceea ce înseamnă pentru noi "vraci", dar nu pot găsi unul și nici voi nu puteți, așa că bănuiesc că va trebui să ne mulțumim cu asta. Un wicasa wakan trebuie să fie singur cu el însuși mult și des. El vrea să se îndepărteze de mulțime, de lucrurile mărunte, de cele cotidiene.

Îi place să mediteze, să se sprijine de un copac sau de o stâncă și să simtă cum pământul se mișcă sub el și greutatea imensului cer înflăcărat deasupra lui. În acest fel, el învață să înțeleagă. Își închide ochii și începe să vadă mai clar. Ceea ce vedeți cu ochii închiși este ceea ce contează.