Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Koiran toiveet »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Koiran toiveet (Read 99 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Koiran toiveet
Apr 27th, 2022 at 11:40am
 
Koiran toiveet


En halua, että hankit minut ennen kuin olet ottanut aikaa tutustua minuun ja olet tietoinen toiveistani ja tarpeistani! En ole lelu enkä arvoesine, vaan elävä lihaa ja verta oleva olento tunteineen ja myös vikoineen, jonka kuuluminen sinulle merkitsee sinulle vain lyhyttä aikaa, mutta minulle koko elämääni!

Haluan tulla kumppaniksesi, ystäväksesi, kaveriksesi ja perheenjäseneksesi, osallistua elämääsi niin hyvinä kuin huonoina päivinä, enkä jäädä ulkopuolelle ja eristyksiin. Ole kärsivällinen kanssani ja auta minua ymmärtämään sinua. Haluan tehdä kaiken oikein ja olla sinulle KAIKKI, koska luotan sinuun suuresti. Älä käytä sitä väärin äläkä anna minun tuntea olevani armoillasi ja oikkujesi armoilla!

Haluan, että olet aktiivisesti tekemisissä kanssani, leikit kanssani, halailet ja hyväilet minua. Jos olet sairas tai sinulla on paljon töitä ja stressiä, anna minun silti olla lähelläsi. Minulle riittää, jos käännyt tällaisina tunteina vain silloin tällöin puoleeni, puhuttelet minua tai kosketat minua. Kaipaan fyysistä läheisyyttäsi ja huomiotasi. Silloin tunnen, että olen kumppanisi ja että rakastat minua.

Toivon, että et anna minun juosta perässäsi ulosmenoaikoina, kun ajat autolla, polkupyörällä, skootterilla ja vastaavilla! Tarvitsen vapaa-aikaa ympäristön tutkimiseen, viestien lukemiseen ja omien asioiden hoitamiseen.

Toivoisin, ettet vain veisi minua pihalle ja jättäisi minua tylsistymään, vaan kävisit kanssani kävelylenkeillä, leikkisit kanssani esim. etsimässä keppejä ja antaisit minun välillä juosta vapaana, mutta pitäisit minusta aina huolta. Olen hyvin utelias ja joskus minut ymmärretään väärin, jos olen liian äkkipikainen tai liian intensiivisesti kiinnostunut uusista tuttavuuksista.

Toivon, ettet Jumalan tähden pidä minua työpäivän jälkeisenä viihdekohteena, vaikka ajattelisitkin työpäivästäsi väsyneenä, että minulle riittäisi ja tyydyttäisi, jos antaisit minun leikkiä ja riehua yksin. Teille se voi olla huvittavaa, minulle ei! Olen niin riehakas ja iloinen vain siksi, että olen iloinen läsnäolostasi pitkän poissaolosi jälkeen ja haluaisin kutsua sinut samoihin reaktioihin, - eli yhteiseen iloon ja leikkiin.

Toivon, että lähes inhimillisistä toiveistani huolimatta et unohda, että olen ja pysyn KOIRANA! Älkää inhimillistäkö minua älkääkä pukekaa minua, antakaa minulle lajilleni ja ikääni sopivaa ruokaa riittävästi mutta ei liikaa. Kysykää neuvoa eläinlääkäriltä, noudattakaa hänen ohjeitaan älkääkä laiminlyökö hoitoa tai kasvatustani!

Toivon, että kun elämäni päättyy, olet erityisen vahva ja rohkea! Pysy luonani, anna minun tuntea läheisyytesi ja lämpösi äläkä anna minun kuolla yksin vieraiden kanssa! Sinä pystyt ja onnistut siinä varmasti - minun vuokseni! Tekisin sen myös sinun vuoksesi.

Miten voin kiittää sinua kaikesta tästä?

Saat tietää, kun otat aikasi.




Niin kauan kuin ihmiset luulevat, -

että eläimet eivät tunne,

eläinten täytyy tuntea,

että ihmiset eivät ajattele.





Koiran kymmenen toivetta ihmiselleen


- Elämäni kestää 10-12 vuotta, jokainen ero sinusta merkitsee minulle kärsimystä, ota se huomioon ennen kuin - hankit minut.

- Anna minulle aikaa ymmärtää, mitä haluat minulta ja yritän täyttää toiveesi.

- Anna minulle luottamusta, elän siitä.

- Älä koskaan suutu minulle pitkään, äläkä lukitse minua rangaistukseksi, sinulla on työsi, ilosi, ystäväsi,
Minulla on vain sinä.

- Puhu minulle. Vaikka en täysin ymmärrä sanojasi, ymmärrän äänen, joka puhuttelee minua.

- Kohtele minua niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan - en koskaan unohda.

- Ennen kuin lyöt minua, muista, että leukani voivat helposti murskata kätesi, mutta en koskaan käytä niitä sinua vastaan.

- Ennen kuin kutsut minua vastentahtoisesti itsepäiseksi ja laiskaksi, ajattele, että saatan olla sairas tai että sydämeni on kulunut.

- Huolehdi minusta, kun olen vanha - sinäkin olet kerran vanha. Kulje kanssani kaikki vaikeat vaellukset. Älä sano: en voi nähdä sellaista, tai: se tehdään poissaollessani.

- Kaikki on minulle helpompaa - SINUN kanssasi!

(Tuntematon kirjoittaja)


Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.