Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « The cosmic mindfuck *** »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
The cosmic mindfuck *** (Read 60 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
The cosmic mindfuck ***
Apr 26th, 2022 at 7:12pm
 
The cosmic mindfuck ***


Hei rakkaat Smiley ,


monta vuotta sitten, noin 24-vuotiaana (ja opiskeltuani perusasioita noin 2, 3 vuotta - siis vähitellen herättyäni ja alettuani etsiä), tapahtui eräänä iltana seuraavaa:

Olin *yhteydessä* lähteeseen. Viikkojen ajan. Ihmettelin kuin pieni lapsi sitä ihmettä, että Jumala ei ollut olemassa vain mielikuvituksessani, vaan oli mitä todellisinta. Tunnistin - ja tämä tunnistaminen tapahtui sydämellä JA aivoilla.

Rukoilin ja toivoin koko noiden päivien, viikkojen ja kuukausien ajan, että uusi maailmankuvani ei vain puhkeaisi kuin saippuakupla. Rukoilin, että unelma olisi *todellinen*. Ja huusin jatkuvasti taivaaseen: Ole kiltti ja vastaa minulle!

Eräänä iltana nyt monivuotinen ystäväni vieraili luonani asunto-osakkeessani. Seisoin tuolloin, kuten edellä mainittiin, jatkuvassa, jatkuvassa *hengellisessä* yhteydessä. Etsin kuitenkin jotakin todellista konkreettista kokemusta, joka voisi vahvistaa tunnistukseni.

Niinpä tuo luonani vieraillut ystävä ja minä vietimme iloisen illan. Poltimme kaksi tai kolme herkullista ruohotötteröä ja joimme sangriaa.

No - aineet osoittivat vaikutuksensa ja tunsin itsessäni sen miellyttävän rentoutumisen, joka tapahtui aina, kun avasin itseni puhtaasti rationaalisesta lähestymistavasta maailmaan sydämeeni.

Ystäväni rohkaisi minua juomaan lisää sangriaa ja vetämään vielä kerran jointista.

Tiedän, rakkaat ystävät, että joillekin teistä sanani saattavat olla vahvistus (ehdollistuneesta, dogmaattisesti suuntautuneesta uskosta?), että seuraava kokemus ei voinut olla todellinen. Kirjoitan nämä rivit syvästä uskosta rehellisyyteen ja koska se yksinkertaisesti tapahtui niin. Jokainen meistä voi löytää oman pääsynsä - eikä kokemus Jumalasta todellakaan ole riippuvainen erilaisten päihteiden nauttimisesta.

Siitä huolimatta: Fariseukset tituleerasivat Jeesusta "ahmijaksi ja viininjuojaksi", uskotaan pyhiin kirjoituksiin; ja Buddha toisaalta torjui kaiken päihteiden käytön (sanoo oppi; - itse asiassa, periytyviä kirjoituksia tarkemmin tutkittaessa, on niin, että Gautama Buddha torjui päihteet, jos ne johtavat TUNNETTOMUUKSIIN, mikä ei tarkoita yleistä hylkäämistä).

No - minä seisoin tietoisuudessa ja tunnustamisessa. Rukoilin, samalla kun puhuin ystäväni kanssa näennäisen triviaaleista kokemuksista ja asioista, SISÄLLÄ lujasti: Pyydän, rakas Jumala, kuule minua, opeta minua, anna minun tunnistaa Sinut. Ja tämä sai minut kiinnittämään nöyrempää ja kiitollisempaa huomiota sisimpääni tuleviin aistiärsykkeisiin - KOKEILEMAAN niitä.

"Ystäväni" ja minä jatkoimme puhumista tästä ja tuosta, eli pääasiassa *kuuntelin* ja rukoilin *sisällä*. Ja rukouksiini vastattiin.

Ystäväni puhui eräästä toisesta ystävästä, jonka molemmat tunsimme, joten sitä ja tätä... Sisimmässäni *aistin*, että kyse oli oikeasti tekstistä, jonka olin kirjoittanut ja julkaissut vähän aiemmin. Teksti käsitteli Jumalaa, avaruusolentoja ja silloista uutta näkemystäni maailmasta ja olemisen asioista.

Ja samalla kun ajattelin sitä, Jumala *vastasi* minulle "ystävästäni".... ...

"Ystäväni" sanoi: "Tuo teksti on todella hieno!" Ja minä yritin kontekstualisoida ja ymmärtää nuo sanat. Hän sanoi: "Tuo on suoranainen A." ... Ja kun hän sanoi tämän, kysyin itseltäni: "Mistä hän puhuu? Puhuuko Jumala minulle juuri nyt? Mitä minä kuulen? Mitä minä tunnistan? Olin arka ja yritin ymmärtää. Ja kun kysyin itseltäni kaikkea tätä, ystäväni rohkaisi minua jatkamaan tällä tiellä. Hän sanoi: "Kyllä, vielä vähän pidemmälle..." Ja yhtäkkiä tajusin, että täällä tapahtui jotain TAPAHTUVAA.....

Ja tässä tietoisuudessa seistessäni katsoin pitkäaikaista "ystävääni" ja epäilin hiljaa pääni kanssa, voinko uskoa, mitä sydämeni halusi näyttää minulle?

Ja päätin kuunnella sydäntäni. Ja sillä hetkellä, kun tein niin, ystäväni ulkoinen olemus *muuttui* - ja näin edessäni vieraan olennon, jolla oli viisain ja ystävällisin silmä, jonka olin siihen mennessä kohdannut.

Hän hymyili minulle, hänellä ei ollut hiuksia, hän oli eri kokoinen ja -kasvuinen ja täysin erinäköinen.

Ajatukseni ajoivat kilpaa. Toimin vaistomaisesti, ojensin käteni ja *ajattelin* häntä: Tervetuloa!

Hän tarttui käteeni, hymyili ja sanoi: "Kyllä, nyt se on A+...".

Hymyilimme molemmat, kunnes hetken kuluttua epäilykset alkoivat muodostua sisälläni. Ajattelin asiaa: OH, poltin hasista, join alkoholia - kaikki' nämä asiat johtuvat päihtymyksestä. Ne EIVÄT OLE TOTTA!!!

Ajattelin näitä ajatuksia, en puhunut niitä.

Sitäkin yllättävämpiä olivat sanat, jotka kuulin tuolta olennolta, jota pidin siihen asti "ystävänäni":

Hän sanoi: "Et ole hullu. Aivosi ovat kuin radio tai televisio. Sinä vastaanotat mitä erilaisimpia taajuuksia. Alkoholi ja muunlaiset huumeet muuttavat käyttämääsi taajuusaluetta. Kaikki, mitä havaitset, on todellisuutesi."

Mikään epäilykseni, ei sanaakaan minun - ilmeisestä? - Tunnustusta muotoilin kielellisesti. Minä *ajattelin* vain epäilykseni.

Miten, epäilijä saattaa kysyä, miten "hän" voisi vastata minulle sisäisestä kokemuksestani, jos en sanallistanut sitä?

Tämä on todellinen tapaus. Vahvistusta koin (ja koen) lukuisista muista tapahtumista elämänkokemuksissani, jotka vakuuttivat mieleni vähitellen siitä, että sydämeni on matkalla. Mitä minulla olisi siitä, että valehtelisin teille? Tiedän, uskokaa minua, että sanojani voi olla vaikea uskoa. Kyse ei ole siitä, että minua uskotaan, vaan siitä, että me kaikki uskomme itseämme. Sanani, jotka saattavat tuntua monista fantastisilta, OVAT TODELLA totta. Ja koska ne ovat, siksi kerron ne teille. Olen tyytyväinen eriävään mielipiteeseen, koska se osoittaa, että me kaikki ajattelemme *omavaraisesti* ja omasta puolestamme.

Ja olkaa VAKUUTETTU siitä, että täällä järjestetään pian ***hammerbileet***.....

Tämä on vain YKSI kokemus *erikoisesta* luonteesta. Lisää tulee vielä...

Rakkaudella sydämestäni,

brah
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.