Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Waarneming en magie... »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Waarneming en magie... (Read 69 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Offline


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Waarneming en magie...
Apr 26th, 2022 at 1:58am
 
Waarneming en magie...


H
allo geliefden,

laten we beginnen aan een reis in de geest.

Het menselijk bewustzijn is zodanig dat het bewust meerdere "toestanden" kan ervaren en al deze ervarings toestanden als "echt" kan beschouwen.

Neem het voorbeeld van wanneer we dronken zijn We ervaren onszelf - en onze omgeving - anders dan wanneer we nuchter zijn. Er zijn verschillende staten van bewustzijn. En we kunnen ermee spelen.

De weg naar de waarheid, althans zoals ik die begrijp, houdt in dat we deze verschillende bewustzijnstoestanden allemaal kunnen herkennen als respectievelijk "waar". We ERVAREN iets. We ERVAREN inderdaad iets, ongeacht of ons latere geheugen ons iets anders zou willen doen geloven, of dat onze medemens ons vertelt: "Oh onzin, je was dronken of iets dergelijks." ...

Laten we aannemen dat we geestelijke wezens zijn die in een lichaam leven.
Wij zijn geen menselijke wezens die een geestelijke ervaring hebben - wij zijn geestelijke wezens die een menselijke ervaring hebben.
Wij hebben dus een "omhulsel", een "voertuig", door middel waarvan wij ervaringen kunnen hebben. En deze SIMULATIE gebeurt niet 99-percent, maar 100-percent. Dit betekent: wij hebben over het algemeen GEEN mogelijkheid gezien om uit te vinden, of onze ervaringen b.v. slechts een onderdeel zijn van een "interactieve simulatie", of dat wij ECHT in het hier en nu leven, de z.g. werkelijkheid....

We zijn aan het dromen. We zijn allemaal gewoon aan het dromen. Wij bezitten lichamen, waarmee en waarin wij ons bewegen, binnen deze wereld. En we kunnen deze wereld ervaren en ermee omgaan, ermee omgaan.

Nou. We kunnen nog meer doen.

Als we aannemen dat er "leven" is, in de vorm dat het zich zowel op andere vlakken als op dit vlak hier afspeelt, stelt ons dat in staat om onszelf en onze eigen ervaringen in vraag te stellen. Wij kunnen ons afvragen: BESTAAT IK? BEN IK ECHT? NEEM IK DIT ALLES WAAR? WAT IS WAARNEMING???

Laten we een experiment doen...

Stel je het volgende voor:

Je staat in het bewustzijn dat je alleen in een "simulatie" zit. Dat het leven niet "echt" is, respectievelijk niet de ENIGE werkelijkheid. Stel je voor, je bent een wezen, dat "leeft" in een lichaam, om ervaringen op te doen. Om kennis op te doen. Om te spelen met mogelijkheden.

Ik nodig je uit om te "spelen" met de ons omringende "matrix". Om het uit te dagen. Speel het spel der spelen...

Uitgaande van de gedachte dat NIETS bij toeval gebeurt, kunnen we ons afvragen wat en hoe de ons omringende matrix ons "antwoorden" kan en zal geven. Ik zal het uitleggen:

Stel gewoon een VRAAG aan de omgeving die je omringt. Deze vraag is niets anders, dan een GEBED, want daarover (over een gebed) wenden wij ons tot "een hogere macht" of de medewereld of iets dergelijks. Wij zien onszelf niet meer als afgescheiden van alles, maar als INTERACTIEF.

Wanneer u uw vraag formuleert, formuleer dan ook de weg van het antwoord. Voorbeeld: Ik wil "weten" of mijn thans bewandelde wegen "juist" zijn, in de goddelijke zin, of verkeerd... Neem dit middel om te kiezen en wees er zeker van dat er antwoorden zijn. ALLE zoekers vinden ALTIJD een antwoord! En zeg dan HOE en WAAR het antwoord je moet bereiken.

Praktisch betekent dit: Kies b.v. een getal tussen 0 en 60 en ken aan een bepaald getal een waarheidswaarde toe. Dus zeg maar: Ik formuleer mijn vraag - en als het antwoord op mijn digitale klok b.v. het getal "26" is, dan is deze vraag waar. Ik leg het verder uit:

Stel dat ALLES een wisselwerking heeft met ALLES. EN dat er een REGERENDE macht is, GOD, die zorgt voor het feit dat jij je antwoorden krijgt. Als u nu de vraag met het getal stelt, kan alleen God weten WANNEER u op uw klok kijkt om het betreffende getal erop te zien (b.v. tweede getallen). U zult ALTIJD IN HET JUISTE MOMENT op de klok kijken om uw antwoorden te krijgen!

Zet cijfers op uw horloge voor "ja" en voor "nee". Controleer de resultaten. Ik BEN VAN MENING dat er in dit universum TWEE energie-uitingen zijn, zwart EN wit, ja en nee, fout en goed. Het is BELANGRIJK dat je dit verschil in ogenschouw neemt, want anders geef je je leven en je vrijheid uit handen en laat je je beheersen door "energieën van buitenaf". Dit is NIET DE BEDOELING!

Magie leren heeft veel te maken met het beginnen te begrijpen van de mechanismen van de wereld waarbinnen je opereert. Of te leren begrijpen. ÉÉN manier is om in CONTACT te komen met je omgeving en je medemens. Doe dit alsjeblieft NIET door je zelf of de controle over je eigen ik weg te geven! Maar SPEL toch!


Als we verder gaan op dit ingeslagen pad, kunnen we onze antwoorden van de Kosmos of de Hemelen daarboven zoeken in meteen elk zinnelijk effect dat we ervaren. Geef uw vragen aan de Almachtige verschillende mogelijke antwoorden, b.v. stel een vraag en vraag tegelijkertijd naar de manier waarop het gegeven antwoord ons moet bereiken. Stel je vraag en vraag de wind te waaien, als het antwoord op je vraag juist is. Laat er een plotselinge toon zijn, als het antwoord op je vraag fout is, enzovoort. Ervan uitgaande dat de Goddelijke Bron van Liefde altijd een manier vindt om ons te bereiken, ga er interactief mee communiceren. Speel ermee, maar laat je niet misleiden. Mindmanipulatie is in het begin geen gemakkelijk spel om te spelen, maar de beloning is immens. Terwijl je went aan het spelen met mogelijke antwoorden zul je vroeg of laat meer en meer vertrouwen vinden in de ervaringen die je maakt. Dit is NIET bedoeld om je beslissingen in andermans handen te geven, nee, maar eerder een manier om ons te helpen meer zelfvertrouwen te krijgen in onze toekomstige beslissingen. Wanneer we leren de Kosmische energieën te vertrouwen, zullen we zeker op een punt komen waarop we leren onszelf te vertrouwen. Mijn ervaring daarmee zegt me, dat onze vragen die we oproepen met de tijd en groeiend zelfvertrouwen zullen afnemen. We LEREN hierdoor te vertrouwen, ook onszelf.

Later meer, doe je experimenten met waarheid,

brah (begin alvast met tellen Wink ...)
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.