Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Sarah schrijft aan haar ouders. »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Sarah schrijft aan haar ouders. (Read 78 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Offline


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Sarah schrijft aan haar ouders.
Apr 26th, 2022 at 1:35am
 
Sarah schrijft aan haar ouders.


Lieve mam, Lieve pap,


Sinds ik van huis weg ben en op school zit, ben ik erg traag geweest met brieven schrijven. Het spijt me dat ik zo onzorgvuldig ben geweest en niet eerder heb geschreven. Ik zal je nu op de hoogte brengen, maar voordat je begint te lezen, wil je alsjeblieft een stoel pakken. U leest pas verder als u gaat zitten! Oké?

Nou, ik voel me nu redelijk goed. De schedelbreuk en hersenschudding die ik opliep toen ik uit het raam sprong nadat er brand uitbrak, zijn zo goed als genezen. Ik heb maar twee weken in het ziekenhuis gelegen en ik kan bijna weer normaal zien en heb nog maar één keer per dag die krankzinnige hoofdpijn. Gelukkig zag de pompbediende van een benzinestation de brand in de slaapzaal en mijn sprong uit het raam en belde de brandweer en de ambulance. Hij bezocht me ook in het ziekenhuis - en aangezien het studentenhuis was afgebrand en ik niet wist waar ik moest logeren, bood hij me vriendelijk aan bij hem te logeren. Eigenlijk is het maar een kamer op de eerste verdieping, maar het is best gezellig. Hij is een erg aardige jongen en we houden erg veel van elkaar en zijn van plan om te gaan trouwen. We weten nog niet precies wanneer, maar we willen het snel doen, zodat de mensen niet zien dat ik zwanger ben.

Ja, mama en papa, ik ben zwanger. Ik weet hoe opgewonden jullie zijn om binnenkort grootouders te zijn - en ik weet dat jullie van de baby zullen houden en hem dezelfde liefde, genegenheid en begeleiding zullen geven die jullie mij als kind gaven. De reden waarom we niet meteen trouwen is omdat mijn vriend AIDS heeft, en we dus geen voorhuwelijks bloedonderzoek kunnen doen omdat ik ook besmet ben geraakt. Ik weet dat u hem met open armen in ons gezin zult opnemen. Hij is aardig en ambitieus, hoewel niet erg geschoold op school. Hoewel zijn huidskleur en religie anders zijn dan de onze, weet ik zeker dat u dat niet erg vindt.

Nu ik u de laatste stand van zaken heb gegeven, wil ik u vertellen dat er geen brand in het studentenhuis was, dat ik geen hersenschudding of schedelbreuk heb, dat ik niet in het ziekenhuis heb gelegen, dat ik niet zwanger ben, dat ik niet verloofd ben, dat ik niet besmet ben en dat ik geen vriendje heb.

Maar ik heb wel een onvoldoende voor geschiedenis en een onvoldoende voor scheikunde, en ik wil dat je deze cijfers in perspectief ziet!

Je dochter Sarah.
Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.