Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « The Greys... »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
The Greys... (Read 87 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
The Greys...
Apr 25th, 2022 at 1:37am
 
The Greys...


H
allo kära ni,

... i ett annat forum har jag skrivit något om de gråa, som kanske är av intresse för er också.... Jag tänkte att jag skulle lägga upp det i:

Med vänliga hälsningar,

brah



H
allo kära ni,

... Jag har inte läst hela tråden nu, men skulle ändå vilja kommentera eller göra mig av med en eller två tankar.

Det slår mig att ämnet abduktioner är fyllt av många rädslor som har att göra med att vi alla inte vet varför abduktioner överhuvudtaget sker. Poängen är inte att dessa fenomen sker på ett subtilt sätt, utan de är helt verkliga - med våra tredimensionella kroppar och på det sätt som vi varelser uppfattar dessa abduktioner som ingrepp i vår personlighetsstruktur.

Jag vill avmystifiera de gråa frågorna lite grann.

Gråa är handlare. De reser runt i universum, som många andra raser och arter gör, och deras främsta mål är att öka sina vinster. De plundrar ibland hela system.

Historierna, varav vissa har lagts ut av dem själva, om att de är en utdöd art eller en klonad art, är en del av det nät av lögner som är utformat för att lura oss om deras verkliga avsikter.

Beviljat: Jorden är en genpool. Vår största skatt är inte guld, diamanter eller silver, utan vår mångsidiga genetik. Ändå är de gråa ute efter våra klenoder.

De har funnits vid andra tillfällen i mänsklighetens historia: Fenicierna, handelsmännen i Medelhavet, vars huvudstad Kathargo slutligen förstördes, var ett grått imperium. Tänk på tanken att om man vill ockupera eller exploatera en planet gör man det bäst genom att blanda sig med folket och bara vara lite bättre än de är. Fenicierna var de mest begåvade handelsmännen och sjömännen under den tiden. De seglade de stoltaste fartygen, hade de mest intelligenta hamnarna (som var formade som en chuck och erbjöd revolverliknande utlopp för många fartyg i en rund båge) och hade överhöghet över Medelhavet.

Det finns ett hybridprogram nuförtiden. Jag har själv haft telepatisk kontakt (och visuell) med ett hybridbarn som klargjorde för mig hur dessa barn tänker. Detta är en genetiskt bestämd form av sinnesmanipulation, som är ett tillägg till den allmänna manipulationen av de vanliga jordborna.

Det barnet var vilt i sitt tankeflöde, fluktuerade ständigt och kände sig fruktansvärt ensam. Jag tyckte mycket synd om det barnet!

Hybridprogrammet och bortförandena tjänar bara ett syfte: att dölja den verkliga anledningen till att de är här - att få kontroll över jorden. Illuminati, som individer egentligen inte alltid är dåliga, bör inte luras. Än en gång.

Ett ord till Illuminati: Det finns människor på den här planeten, som noggrant strävar efter att, om de är invigda då, in i den här världens förhållanden, att bära för det faktum att livet på planeten fortsätter i ordnade och goda banor. De amerikanska politiker och underrättelsefolk som inrättade MJ-12 vid den tiden brydde sig verkligen om människorna på jorden. Det är dock alltid så att de i slutändan befann sig i händerna på Grays intressen och följaktligen med tiden insåg att de blev uppätna av bluffmakare. I dag är dessa människor mycket angelägna om att hitta en mänsklig lösning på Casus Earth. Att befria sig från de gråa männens grepp.

Det finns i universum (och det finns också många av dem) många möjligheter att komma i kontakt med varelser från en sovande planet. De arter som sympatiserar med oss respekterar alltid våra egna val, vilket jag också finner mycket naturligt. Ändå: rovdjur finns, och de finns överallt. Det är i allmänhet ingen skillnad mellan en rånare på Manhattan och en Gray som vill beröva en öde planet på dess skatter. Båda är exploatörer och använder våld. Våldet hos de - tekniskt avancerade - grå är dock mycket mer subtilt än att bara peka på en pistol.

Så de grå sänder och sänder om och om igen budskapet till människorna på den här planeten, som fick lite mer insikt i tillvarons angelägenheter - som t.ex. vi här - att de var en utdöende ras, som var tvungen att agera med ett hybridprogram. Denna idé är en del av den taktiska krigföringen och har ytterst lite med sanningen att göra. De är helt enkelt exploatörer som är ute efter Jordens bling. (Diamanter och guld, smycken finner också stor uppskattning i resten av galaxen).

Det är dags att avmystifiera hemskheterna. Alla rapporter om Dulce-basen etc. i New Mexico, till exempel, är bara till för att locka folk vakna på fel spår. Basen är verklig, men långt ifrån präglad av ren skräck som vissa texter på Internet vill få oss att tro. Hybridprogrammet är också verkligt (och en skam för barnen), men det tjänar i slutändan till att dölja de gråa gruppernas rent monetära intressen.


Dessa människor är inte annorlunda än vi är. De dricker öl, går och handlar. De gör samma saker som vi. Varelser som vill uppfylla sina behov.

Det som utmärker de grå är att de visar lite intresse andligt. Eftersom universum - jag är ledsen att behöva säga det - tycks ha litet intresse av att alla dess varelser utvecklas andligt. Visst är universums mål och syfte att alla invånare ska utvecklas andligt (vilket inte innebär något annat än att individerna ska lära sig att kommunicera med massuniversumet), men ändå tolererar det jämlikt invånare som väljer något annat. Och de grå har valt annorlunda. De har valt att inte söka mening i sin egen andliga utveckling, utan att öka sin rikedom. För det är en del av deras politik att vilja behärska universum genom föraktfullt kalkylerande storlekar. Ett sätt, som inte kommer att fungera - men säg detta till en grå, som håller en diamant i klon och kan och vill njuta av en semester på xyz-planeten för den....

Hur som helst, var misstänksam mot de grå. De ljuger, de fuskar, de hycklar, de vädjar, de slåss och de förnekar. De är en ras som saknar andlig och mental substans - trots alla tekniska landvinningar. Människor är annorlunda: människor känner empati, människor bryr sig, människor vill hjälpa. Vi är alla större än alla grå!

Kidnappningarna äger rum. Det gör också hybridprogrammet. Men, som beskrivits ovan, under andra omständigheter än de flesta som någonsin (om någonsin) har hört talas om det. De lägsta (jag skriver det inom citationstecken) mänskliga instinkterna att göra det bra för sig själv tillämpas lika mycket på de grå. Återigen handlar det allt om bling, kol, aska, pengar.

Låt er inte, jag ber er, fördunklas av skräckhistorier om de grå. Finns det implantat? Ja. Men möjligheterna till sinnesmanipulation är redan helt tillräckliga för att kontrollera människor. Vi/ni alla, som talar om de grå människornas tekniska och konstgjorda möjligheter, är redan en del av bländverket. Ännu en gång: Greys är handlare: Giriga små varelser, som inte har något annat än sin egen fördel i åtanke! Allt annat tjänar till att dölja detta och är - ja uppenbarligen - också framgångsrikt ...

Med vänliga hälsningar,

brah


Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.