Spirits-Forum

Welcome, Guest. Please Login or Register
 

Home Help Search Members Login Register
Spirits-Board « Sarah skriver till sina föräldrar. »


Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Sarah skriver till sina föräldrar. (Read 80 times)
brahbata
YaBB Administrator
*****
Online


Seeing is believing. I
shape.

Posts: 1.106
In Space and Time.
Gender: male


http://brahbata.space
Sarah skriver till sina föräldrar.
Apr 25th, 2022 at 1:08am
 
Sarah skriver till sina föräldrar.


Kära mamma, kära pappa,
.

Eftersom jag har varit borta hemifrån och på college har jag varit väldigt sen med att skriva brev. Jag är ledsen att jag har varit så slarvig och inte skrivit tidigare. Jag kommer nu att uppdatera er, men innan ni börjar läsa, var snälla och sätt er i en stol. Ni kommer inte att läsa vidare förrän ni sätter er ner! Okej?

Jag mår ganska bra nu. Skallfrakturen och hjärnskakningen som jag fick när jag hoppade ut genom studenthemmets fönster efter att en brand bröt ut där strax efter att jag anlände är ganska mycket läkta. Jag var bara på sjukhuset i två veckor och jag kan nästan se normalt igen och har bara den här vansinniga huvudvärken en gång om dagen. Lyckligtvis såg en bensinmackare på en bensinstation branden i studenthemmet och mitt hopp ut genom fönstret och ringde till brandkåren och ambulansen. Han besökte mig också på sjukhuset - och eftersom studenthemmet hade brunnit ner och jag inte visste var jag skulle bo erbjöd han mig vänligt att bo hos honom. Egentligen är det bara ett rum på första våningen, men det är ganska mysigt. Han är en mycket trevlig pojke och vi älskar varandra väldigt mycket och planerar att gifta oss. Vi vet inte exakt när ännu, men vi vill att det ska gå snabbt så att folk inte ser att jag är gravid.

Ja, mamma och pappa, jag är gravid. Jag vet hur glada ni är över att snart bli mor- och farföräldrar - och jag vet att ni kommer att älska barnet och ge det samma kärlek, ömhet och vägledning som ni gav mig som barn. Anledningen till att vi inte gifter oss direkt är att min pojkvän har aids, så vi kan inte göra ett blodprov före äktenskapet eftersom jag också har blivit smittad. Jag vet att du kommer att ta emot honom i vår familj med öppna armar. Han är trevlig och ambitiös, även om han inte är särskilt utbildad i skolan. Även om hans hudfärg och religion skiljer sig från vår är jag säker på att ni inte kommer att ha något emot det.

Nu när jag har gett er det senaste vill jag berätta att det inte brann i studenthemmet, att jag inte fick någon hjärnskakning eller skallfraktur, att jag inte har varit på sjukhus, att jag inte är gravid, att jag inte är förlovad, att jag inte är smittad och att jag inte har någon pojkvän.

Men jag får ett F i historia och ett F i kemi, och jag vill att ni ska se dessa betyg i perspektiv!

Din dotter Sarah




Back to top
 

We are not human beings having a spiritual experience - we are spiritual beings having a human experience.
So, I've decided to take my work back on the ground, to stop you falling into the wrong hands.
Life is a videogame. Reality is a playground. It's all about experience and self-expression.
ZEN is: JOYFULLY walking on a never-ending path that doesn't exist.
They tried to bury us. What they didn't know - we were seeds.
Ideally, we get humble when we travel the Cosmos.
After school is over, you are playing in the park.
Although, life is limited - Creation is limitless.

Fuck you Orion, Zetas and your evil allies.

Seeing is believing. I do. *I shape*.
'EARTH' without 'ART' is just 'EH'.
Best viewed with *eyes closed*.
Space. It's The final Frontier.
Real eyes realize real lies.
Creator and Creation.
We are ONE.
I AM.

...
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print

Spirits-Board » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.